Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Test link
اشاعتیں

معروف شاعر ساقی فاروقی

معروف شاعر ساقی فاروقی
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ﺳﺎﻗﯽ ﻓﺎﺭﻭﻗﯽ 21 ﺩﺳﻤﺒﺮ 1936 ﺀ ﮐﻮ ﮔﻮﺭﮐﮭﭙﻮﺭ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﮯ۔ 
1952 ﺀ ﻣﯿﮟ ﺳﺎﻗﯽ ﻓﺎﺭﻭﻗﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﮐﮯ ﮨﻤﺮﺍﮦ ﻣﺸﺮﻗﯽ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ‏( ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﺑﻨﮕﻠﮧ ﺩﯾﺶ ‏) ﺁ ﮔﺌﮯ۔ 
ﮐﭽﮫ ﻋﺮﺻﮧ ﺑﻌﺪ ﺳﺎﻗﯽ ﮐﺎ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﮐﺮﺍﭼﯽ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺟﮩﺎﮞ ﺍُﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﯽ ﺍﮮ ﮐﯽ ﮈﮔﺮﯼ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﯽ۔
 ﺑﻌﺪ ﺍﺯﺍﮞ ﻭﮦ ﺍﯾﮏ ﻣﺎﮨﻨﺎﻣﮧ ﻧﻮﺍﺋﮯ ﮐﺮﺍﭼﯽ ﮐﮯ ﻣﺪﯾﺮ ﺑﻦ ﮔﺌﮯ۔ 
ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﻭﮦ ﺑﺎﻗﺎﻋﺪﮦ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﻧﮕﻠﺴﺘﺎﻥ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﻭﺭ اپنی وفات ﺗﮏ ﻭﮨﯿﮟ ﻣﻘﯿﻢ ﺭﮨﮯ۔

ﺳﺎﻗﯽ ﻧﻈﻢ ﺍﻭﺭ ﻏﺰﻝ ﮐﮯ ﺷﺎﻋﺮ ﺗﮭﮯ۔ ﺍُﻥ ﮐﮯ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻣﺠﻤﻮﻋﮧ ﮨﺎﺋﮯ ﻧﻈﻢ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﻠﯽ ﺗﺼﻨﯿﻒ 
ﭘﯿﺎﺱ ﮐﺎ ﺻﺤﺮﺍ ﮨﮯ۔ 

ﺳﺎﻗﯽ ﻓﺎﺭﻭﻗﯽ ﮐﯽ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺗﺼﺎﻧﯿﻒ ﯾﮧ ﮨﯿﮟ : 

ﺑﮩﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﻭﺍﭘﺴﯽ، 
ﺭﺍﺯﻭﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﺮﺍ ﺑﺴﺘﮧ، 
ﺳﺮﺥ ﮔﻼﺏ، 
ﺑﺪﺭِ ﻣﻨﯿﺮ، 
ﻏﺰﻝ ﮨﮯ ﺷﺮﻁ، 
ﺯﻧﺪﮦ ﭘﺎﻧﯽ

ﺳﺎﻗﯽ ﻓﺎﺭﻭﻗﯽ ﮐﺎ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻃﻮﯾﻞ ﻋﻼﻟﺖ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ 81 ﺳﺎﻝ ﮐﯽ ﻋﻤﺮ ﻣﯿﮟ ﺑﺮﻭﺯ ﺟﻤﻌﮧ 19 ﺟﻨﻮﺭﯼ 2018 ﺀ ﮐﻮ
ﻟﻨﺪﻥ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺍ۔ 

بشکریہ وکی پیڈیا

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

منتخب کلام:

پاؤں مارا تھا پہاڑوں پہ تو پانی نکلا
یہ وہی جسم کا آہن ہے کہ مٹی نکلا

میرے ہمراہ وہی تہمتِ آزادی ہے
میرا ہر عہد وہی عہدِ اسیری نکلا

ایک چہرہ ہے کہ اب یاد نہیں آتا ہے
ایک لمحہ تھا وہی جان کا بیری نکلا

میں اسے ڈھونڈ رہا تھا کہ تلاش اپنی تھی
اک چمکتا ہوا جذبہ تھا کہ جعلی نکلا

ایک مات ایسی ہے جو ساتھ چلی آئی ہے
ورنہ ہر چال سے جیتے ہوئے بازی نکلا

میں عجب دیکھنے والا ہوں کہ اندھا کہلاؤں
وہ عجب خاک کا پتلا تھا کہ نوری نکلا

میں وہ مردہ ہوں کہ آنکھیں مری زندوں جیسی
بین کرتا ہوں کہ میں اپنا ہی ثانی نکلا

جان پیاری تھی مگر جان سے بیزاری تھی
جان کا کام فقط جان فروشی نکلا

خاک میں اس کی جدائ میں پریشان پھروں
جب کہ یہ ملنا بچھڑنا مری مرضی نکلا

اک نئے نام سے پھر اپنے ستارے الجھے
یہ نیا کھیل نئے خواب کا بانی نکلا

وہ مری روح کی الجھن کا سبب جانتا ہے
جسم کی پیاس بجھانے پہ بھی راضی نکلا

میری بجھتی ہوئی آنکھوں سے کرن چُنتا ہے
میری آنکھوں کا کھنڈر شہرِ معانی نکلا

میری عیار نگاہوں سے وفا مانگتا ہے
وہ بھی محتاج ملا، وہ بھی سوالی نکلا

میں نے چاہا تھا کہ اشکوں کا تماشا دیکھوں
اور آنکھوں کا خزانہ تھا کہ خالی نکلا

صرف حشمت کی طلب، جاہ کی خواہش پائی
دل کو بے داغ سمجھتا تھا، جذامی نکلا

اک بلا آتی ہے اور لوگ چلے جاتے ہیں
اک صدا کہتی ہے ہر آدمی فانی نکلا

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

وہ لوگ جو زندہ ہیں وہ مر جائیں گے اک دن
اک رات کے راہی ہیں، گزر جائیں گے اک دن

یوں دل میں اٹھی لہر، یوں آنکھوں میں بھرے رنگ
جیسے مرے حالات سنور جائیں گے اک دن

دل آج بھی جلتا ہے اسی تیز ہوا میں
اے تیز ہوا دیکھ، بکھر جائیں گے اک دن

یوں ہے کہ تعاقب میں ہے آسائشِ دنیا
یوں ہے کہ محبت سے مُکر جائیں گے اک دن

یوں ہوگا کہ ان آنکھوں سے آنسو نہ بہیں گے
یہ چاند ستارے بھی ٹھہر جائیں گے اک دن

اب گھر بھی نہیں، گھر کی تمنّا بھی نہیں ہے
مدت ہوئی سوچا تھا کہ گھر جائیں گے اک دن

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

مجھ کو مری شکست کی دوہری سزا ملی 
تجھ سے بچھڑ کے زندگی دنیا سے جا ملی 

اک قلزم حیات کی جانب چلی تھی عمر 
اک دن یہ جوئے تشنگی صحرا سے آ ملی 

یہ کیسی بے حسی ہے کہ پتھر ہوئی ہے آنکھ 
ویسے تو آنسوؤں کی کمک بارہا ملی 

میں کانپ اٹھا تھا خود کو وفادار دیکھ کر 
موج وفا کے پاس ہی موج فنا ملی 

دیوار ہجر پر تھے بہت صاحبوں کے نام 
یہ بستی فراق بھی شہرت سرا ملی 

پھر رود بے وفائی میں بہتا رہا یہ جسم 
یہ رنج ہے کہ تیری طرف سے دعا ملی 

وہ کون خوش نصیب تھے جو مطمئن پھرے 
مجھ کو تو اس نگاہ سے عسرت سوا ملی 

یہ عمر عمر کوئی تعاقب میں کیوں رہے 
یادوں میں گونجتی ہوئی کس کی صدا ملی 

جس کی ہوس کے واسطے دنیا ہوئی عزیز 
واپس ہوئے تو اس کی محبت خفا ملی 

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

مستانہ ہیجڑا

مولا تری گلی میں
سردی برس رہی تھی
شاید اسی سبب سے
مستانہ ہیجڑا بھی
بُسکی پہن کے نکلا

ٹینس کے بال
کستی انگیا میں
گھُس گھُسا کے
پستان بن گئے تھے
شہوت کے سرخ ڈورے
سرمہ لگانے والی
آنکھوں میں تن گئے تھے

اک دم سے
چلتے چلتے
اس نے کمر کے جھٹکے سے
راہ چلنے والے
شُہدوں، حرام خوروں
سے التفات مانگا
اور دعوتِ نظر دی
اس کے ضخیم
کولھوں نے
آگ اور لذت
خالی دلوں میں بھر دی

اس نے ہتھیلیوں کے گدّے
رگڑ رگڑ کے
وہ تالیاں اڑائیں
مہندی کے رنگ
تتلی بن کے ہوا میں
اپنے پر تولنے لگے تھے
پھر جان دار ہونٹوں
سے پان دار بوسے
چھن چھن چھلک چھلک کے
ہر منچلی نظر میں
رس گھولنے لگے تھے
وہ آج لہر میں تھا
مسّی کی چھب دکھا کے
نتھنے پھلا پھلا کے
انگلی نچا نچا کے
اس نے مزے میں آ کے
ہنس کر کہا کہ "سالو
میں تو جنم جنم سے
اپنے ہی آنسوؤں میں
ڈوبا ہوا پڑا ہوں
شاید ضمیرِ عالم کے
تنگ مقبرے میں
زندہ گڑا ہوا ہوں"

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ 

اے دل پہلے بھی ہم تنہا تھے
اے دل ہم تنہا آج بھی ہیں
ان زخموں سے 
ان داغوں سے
اب اپنی باتیں ہوتی ہیں
جو زخم کہ سُرخ گلاب ہوئے
جو داغ کہ بدرِ مُنیر ہوئے
اس طرح سے کب تک جینا ہے
میں ہار گیا اس جینے سے
کوئی ابر اٹھے کسی قلزم سے
رس برسے میرے ویرانے پر
کوئی جاگتا ہو، کوئی کُڑھتا ہو
میرے دیر سے واپس آنے پہ
کوئی سانس بھرے میرے پہلو میں 
اور ہاتھ دھرے میرے شانے پر
اور دبے دبے لہجے میں کہے
تم نے اب تک بڑے درد سہے
تم تنہا تنہا چلتے رہے
تم تنہا تنہا جلتے رہے
سنو! تنہا چلنا کھیل نہیں
چلو آؤ میرے ہمراہ چلو
چلو نئے سفر پر چلتے ہیں
چلو مُجھ کو بنا کے گواہ چلو

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ایک تبصرہ شائع کریں